„Smatram se vrlo sretnom jer mogu biti glas onim ženama koje ga nemaju i nadam se da će ova kampanja ženama ponuditi glas, da će ih osnažiti i da ćemo osvijestiti društvo!“
Zagreb, 21.5.2020.: Mirela Priselac Remi zaštitno je lice i ambasadorica Nacionalne kampanje osnaživanja žena “Sofija”. Poznata umjetnica se i sama često susretala s predrasudama, o njima govori u svojim tekstovima i često ističe kako je glazba najbolji medij za prenošenje stavova i mijenjanja mišljenja javnosti.
„Kada su me pozvali da se priključim kampanji, objeručke sam to prihvatila zbog toga što su pitanja osnaživanja žena i općenito ženska pitanja nešto su što mi je vrlo blisko i čime se bavim u svom kreativnom radu već dugi niz godina ili kroz poeziju, ili muziku s Elementalom“.
Poznata je po svojoj autentičnosti, progovaranju o položaju žena u modernom društvu, borbi za ženska prava i jednakost spolova. Svoje stavove izražava bez imalo ustručavanja i ne boji se govoriti o stvarima koje mnogi izbjegavaju. Zbog svog senzibiliteta prema ženskim pitanjima i pravima, izabrana je za ambasadoricu kampanje čiji je glavni cilj aktivno osnaživanje i osposobljavanje žena za nošenje s izazovima u društvu u kojem živimo.
U sklopu kampanje održavaju se i besplatne radionice osnaživanja žena na koje se možete prijaviti ovdje!
„Samo samouvjerena žena je doista snažna žena”, govori Remi u videu kojim je dala podršku Nacionalnoj kampanji osnaživanja žena „Sofija“.
Prema podacima UN-a svaka treća žena na svijetu tijekom svoga života proživi neki oblik nasilja. 20 do 50% žena u Europi je tijekom života bilo žrtvama obiteljskog nasilja. Stvarni podatak nasilja nad ženama još je teže doznati zbog nemogućnosti dokazivanja i slabe osviještenosti građana.
Porazna je i činjenica da velik broj građana Hrvatske smatra kako je nasilje nad ženom svakodnevna situacija čije prijavljivanje i razotkrivanje postaje javna sramota za obitelj. Zlostavljanje žena kao posljedicu ima nisku razinu samopoštovanja, socijalno isključivanje te posljedice za fizičko i psihičko zdravlje.
„Smatram se vrlo sretnom jer mogu biti glas onim ženama koje ga nemaju i nadam se da će ova kampanja ženama ponuditi glas, da će ih osnažiti i da ćemo osvijestiti društvo!“
Pratite Nacionalnu kampanju osnaživanja žena i Remi na društvenim mrežama (Facebook i Instagram) uz #jacanegostomislis!
O Nacionalnoj kampanji osnaživanja žena „Sofija“
Nacionalna kampanja osnaživanja žena „Sofija“ radi na aktivnom osnaživanju i osposobljavanju žena za nošenje s izazovima u društvu u kojem živimo te njihovom osposobljavanju za aktivnije sudjelovanje na tržištu rada. Stavljamo naglasak na važnost umrežavanja i povezivanja institucija koje su uključene u sustav suzbijanja i prevencije nasilja nad ženama – policije, sudstva, socijalnih službi, organizacija civilnog društva i samih žrtava nasilja.
Aktivnosti nacionalne kampanje „Sofija“ pokrivaju cijelu Hrvatsku i održat će se u svim županijama (21 lokacija) za dvije ciljane skupine:
- nezaposlene žene, žrtve nasilja i
- stručnjaci koji rade s navedenim skupinama.
Aktivnosti se provode kroz 3 glavne komponente:
- radionice unaprjeđenja socijalnih vještina
- radionice samoobrane
- edukacija stručnjaka.
Cjelokupan program doprinijet će osobnom razvoju, podršci i osnaživanju nezaposlenih i zlostavljanih žena. Svi elementi projekta svojevrstan su alat komunikacije, socijalnog uključivanja, savjetovanja i dostupnosti za sve dionike te će doprinijeti povećanju javne svijesti o problematici.
Više informacija potražite na stranici Udruge Sofija i stranici Nacionalne kampanje osnaživanja žena „Sofija“.
Udruga za zaštitu i promicanje ljudskih prava „Sofija” provodi projekt sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda u vrijednosti 1.420.506,41 kn. Projekt se provodi u partnerstvu s udrugom „Plavi telefon„ i ustanovom „Dom za djecu i odrasle – žrtve obiteljskog nasilja Duga – Zagreb” tijekom 20 mjeseci: od ožujka 2020. do studenog 2021. godine.
Sadržaj je isključiva odgovornost Udruge za zaštitu i promicanje ljudskih prava „Sofija”.