Iz HALMED-a za MS: 33-godišnjak je vjerojatno umro od nuspojava nakon cijepljenja

Iz HALMED-a za MS: 33-godišnjak je vjerojatno umro od nuspojava nakon cijepljenja

Podijeli

Agencija za lijekove i medicinske proizvode i Hrvatski zavod za javno zdravstvo službeno su potvrdili da je 33-godišnji muškarac koji je u ožujku preminuo u KBC-u Zagreb, 12 dana nakon cijepljenja cjepivom AstraZeneca, vjerojatno preminuo od posljedica cijepljenja protiv Covida.

Voditeljica Odsjeka za farmakovigilanciju i racionalnu farmakoterapiju HALMED-a Željana Margan Koletić za Media servis:

“Stručna grupa za ocjenu nuspojava zaključila je da u ovoj prijavi postoji vjerojatna povezanost s cjepivom te da je riječ o sindromu tromboze s trombocitopenijom. Uz danas ocijenjenu prijavu u Republici Hrvatskoj do sada nisu zabilježeni drugi slučajevi ove nuspojave te do sada za niti jedan drugi prijavljeni smrtni ishod nije utvrđena povezanost s cijepljenjem.”

Podijeli