INTERVJU Slovenski DJ i producent Dino Zorec a.k.a. Dino DZ živi svoj...

INTERVJU Slovenski DJ i producent Dino Zorec a.k.a. Dino DZ živi svoj glazbeni san

Podijeli

Dino Zorec a.k.a. Dino DZ je jedan od ponajboljih slovenskih Dj-eva i producenata koji je nedavno nastupio na najvećem festivalu na Sjeveru Hrvatske, devetom izdanju Forestlanda. Za naš portal otkriva kada se prvi puta susreo s životom iza miksete, kako se rodila ideja o osnivanju DJ škole te koji nastupi su mu ostali posebno u srcu.

Kada si se prvi put susreo s dj-ingom?

S dj-ingom sam se prvi put susreo s 14 godina, kad sam kod prijatelja prvi put pokušao gramofone i cd playere. A prije toga vec sam radio u glasbeni produkciji, više od godinu dana.

Što ti je iz početaka kad si se susreo s dj-ingom ostalo u sjećanju?

Najviše mi ostalo u sjećanju godina 2002.  kad sam s bratićem išao na Mariborski festival Lent,  gdje je miksao DJ Nik (Yucatan Rezident) u sklopu tada poznate štajerske diskoteke Yucatan. Tamo sam sigurno i više od dva sata pratio svaki njegov korak i slušao kako miksa, to je bio trenutak kada sam znao što ću raditi u budućnosti i zaželio sam da postanem Dj.

Koji dj-evi su najviše utjecali na tebe?

Najveći lokalni primjer o kojeg sam već spomenuo u prošlom pitanju sigurno je Dj Nik. Ostali uzori su mi bili Mauro Picotto, sljedio je Axwell, Dennis Ferrer, Trentemoller, Hot Since 82 i  ipak DJ Jazzy Jeff za kojeg smatram da je i još dan danas najbolji Dj na svijetu.

Na kojim eventima su najbolji party-ji?

Ja bi rekao da to sve ne ovisi toliko od eventa, nego o ljudima koji dolaze, koji naprave nezaboravne događaje u pozitivnom i negativnom smislu… ali ove godine je Forestland kod vas u Međimurju bio nevjerojatan.

Kako ocjenjuješ rad svojih kolega, po čemu se zaključuje da je netko dobar u “miksanju” glazbe?

Vrlo loše! Hehe šalim se!!  Moji “PULSE DJs” partneri: Ted Funke, SIBBJAG i RGM svi su TOP Dj-evi jer da nisu ne bi bili moji partneri!   90% Dj-stva predstavlja pravi izbor komada u pravom trenutku… Sama tehnička dovršenost je od sekundarne važnosti. Ako se ljudi zabavljaju i plešu ti si kao Dj uspio i odradio dobro svoj nastup.

Koji su tvoji najuspješniji projekti u glazbi i s kojim glazbenicima si surađivao?

Izdojio bih singel ‘House Healed Me” i ”What’s That Called” s Ted Funk-om. Oba singla su završila na vrhu Beatport i Traxsource ljestvice, tako smo i dobili potporu mnogih poznatih house DJ-eva širom svijeta. Surađivao sam još s mnogo drugih glazbenika kao što su Fedde Le Granda pa do mojeg sumještana Mike Vale-ta. S njim je uvijek dobro i užitak dijeliti mnogo sati u studiju zato što smo obojica “opsjednuti” sa glazbom.

Kako se rodila ideja o osnjivanju Dj- škole? Koliko je dosada bilo prolaznika?

Dj škola je idejno zasnovala naša PULSE agencija, u kojoj smo nas četiri Dj-i koje sam i prije spomenuo i svi smo mi mentori u ovoj  školi. Školu je prošlo već dvadesetak mladih Dj-ev, veoma su već svi jako uspješni i svi već “miksaju” na eventima. Jako smo ponosni na takav uspjeh.  Uz Dj školu imamo također i školu produkcije  elektronske glazbe gdje sam također mentor.

Dali na našim prostorima Dj mora biti i dobar promotor?

Da u ovo današnje doba nažalost tako bi trebalo biti zbog popularnosti samog eventa. Nekad je Dj napravio dobar set i postao zvijezda. Danas je potrebno više toga, nije dovoljno da si  samo dobar Dj i producent. Ima mnogo stvari s kojim se svaki dan  susretnemo kao  promotorstvo, imidž, nastupi, puno objava na društvenim mrežama itd., ali glazba mora biti uvijek na prvom mjestu!

 Smatraš li da sve više mladih se zaljubljuje u elektroničku glazbu?

Sada ću postaviti jedno kontra pitanje: Ima li više ljudi kod kuće računalo ili gitaru?  Mislim da svi znamo odgovor. Elektronska glazba je tip glazbe za koju žive ljudi svih generacija zbog jednostavnog pristupa. Također sam i ja odrastao s njom pa baš i više nisam tako mlad. Smatram da elektronička glazba nije više podcijenjena kao “nekvalitetna” glazba, kao što je bila nekada i to me baš jako veseli. Mlađe generacije ju smatraju kao nešto in i moderno i to je ono što je odlično. Razlog je taj ako gledamo realistično 90% elektronske glazbe je loše, a 10% dobre. Ništa nije drugačije u jazzu, rocku i klasičnoj glazbi.

Tvoji ciljevi za budućnost i poruka?

Još uvijek ću raditi u svijetu glazbe bez toga ne mogu živjeti. Neke Dj nastupe tu i tamo ne bi bilo loše da odspavam. Mladima bi poručio da rade na svome imidžu, a za dobru glazbu će se pobrinuti ”ghost producenti”… ja se preporučujem! hehe, šala.
Moje riječi budu uvijek iste: 
“Music first!”

  • Maximus
Podijeli