INTERVJU Diana Klopotan, mlada i lijepa uspješna grafička dizajnerica

INTERVJU Diana Klopotan, mlada i lijepa uspješna grafička dizajnerica

Podijeli
Intervju: I.R./Foto: Privatna arhiva

Diana Klopotan (25) je uspješna grafička dizajnerica iz Novog Marofa iza koje su mnoge suradnje. Završila diplomski studij na Sveučilištu Sjever i stekla zvanje magistra medijskog dizajna. Sudjelovala na nekoliko izložba kao što su “Kreativni nered” u Kulturnom centru Ivan Rabuzin u Novom Marofu, “Sastanak u traperu”; također u Novom Marofu te je njezinq fotografija izabrana za izložbu na natječaju u sklopu MOP festivala u Varaždinu. Imala je također i samostalnu izložbu “Priča o uspjehu” te je autorica i dizajnerica kriminalističkog romana “Doris” koji je napravljen za završni rad na fakultetu. Knjiga se nalazi u fondu Zavičajne zbirke Gradske knjižnice i čitaonice Novi Marof. 

Kada ste se zaljubili u dizajn? 

Mogu reći da sam oduvijek vizualan tip. Još u osnovnoj školi pohađala sam razne likovne radionice, sudjelovala na natjecanjima, imala razne ideje vezano za dizajn i izradu školskih novina, tako da je ljubav prema dizajnu nekako oduvijek u meni. 

Jeste li kao dijete često bili okruženi bojicama te flomasterima?  

Konstantno sam bila okružena bojicama i flomasterima. Sjećam se da smo brat i ja uvijek nešto crtali, pa bi te crteže nosili roditeljima na ocjenjivanje. U svakom slučaju djetinjstvo je bilo kreativno i zabavno. 

Odakle crpite inspiraciju?  

Inspiraciju dobivam od ljudi. 

Svakog klijenta pozorno slušam, njihovu priču, želje, viziju i automatski mi se javljaju neke ideje. Smatram da je dobra komunikacija jedan od ključa za 

Uspješno poslovanje, a svaka priča može biti dobra podloga za inspiraciju. Bitno je naravno pratiti trendove, a dobra platforma za to je Behance.  

Po čemu zaključujete da je neki umjetnički rad dobar?  

Ako pričamo o grafičkom dizajnu, potrebno je svakako zadovoljiti neke tehničke kriterije kao što su hijerarhija, ritam, sustav boja, tipografija i ostala pravila. Ako se to zadovolji, znači da je rad točan, a ako uz to ima dobru priču i funkcionalnost, znači da je dobar. 

Koja suradnja Vam je ostala u posebnom sjećanju?  

Svaka suradnja je posebna na svoj način, jer upoznam nove ljude, nove djelatnosti, zanimljivosti i svaki zadatak predstavlja novi izazov. Od svojih projekata izdvojila bih svakako izložbu „Priča o uspjehu“. Za tu izložbu fotografirala sam građane i sugrađane Novog Marofa koji su postigli uspjeh, a ne eksponiraju se putem medija, iako imaju itekako temelja za to. Sam cilj projekta je bio motivirati i potaknuti okolinu na osobni razvoj koji dovodi do osobnog i poslovnog uspjeha.  

Planirate li uskoro neke nove izložbe? 

Trenutno sam maksimalno posvećena poslovanju svojeg studija Tinker, tako da nemam vremena za samostalne projekte, ali u budućnosti svakako planiram. 

Koje osobe iz svijeta medija te dizajna najviše pratite?  

Izdvojila bih svakako svoje profesore s fakulteta, gospodina Mario Periša i Saša Petar koji su izuzetni stručnjaci i profesionalci u svojem poslavanju od kojih sam puno toga naučila. Od šireg medija izdvojila bih svakako gospodina Iliju Brajković i Bruketa&Žinić& Grey. 

Kako se rodila ideja o osnivanju vašeg vlastitog studija?  

U meni je oduvijek taj poduzetnički duh, tako da sam jedva čekala dati sve ispite, završiti fakultet, steći iskustvo, poznanstvo i otvoriti svoj studio. Mogu reći za sebe da sam radoholičar, uživam u tome svemu i otvaranje studija je bio najbolji izbor. 

Planirate li proširiti svoju ponudu proizvoda te se geografski raširiti i na druge dijelove?  

Trenutno imamo zbilja široku ponudu. Radimo dizajn vizualnog identiteta, vizitka, letka, brošura, kataloga, plakata i ostalih promotivnih materijala. Uz to radimo i marketing na društvenim mrežama, web dizajn, digitalni tisak i personalizirane poklone, kao što su personalizirane šalice i okviri. Također surađujemo i s klijentima iz Srbije, Njemačke i Kanade, no ne mislimo stati na tome. Namjera nam je svakako još više proširiti svoju ponudu i proširiti se geografski, ali idemo korak po korak i sve u svoje vrijeme. 

Glavni moto vašeg studija?  

Naš slogan je „Vaša vizija je naša misija“. Što znači da sve želje klijenta uz naše stručne savjete i smjernice pretvaramo u djela, a uz to nam je najbitnija kvalitetna usluga i proizvod te zadovoljstvo klijenta i njegovih korisnika. Važno nam je da klijent može obaviti sve na jednom mjestu, od dizajna do tiska pa sve do personaliziranih poklona.  

Smatrate li da je danas premalo hrabrih žena koje se odvaže na osnivanje vlastitih obrta?

Poznajem dosta hrabrih žena koje su pokrenule vlastiti biznis, ali isto tako vjerujem da postoji i dosta onih koje se ne usude riskirati. 

Što biste poručili svakoj mladoj djevojci? 

Svakoj mladoj djevojci bih poručila da vjeruje u sebe, da bude hrabra, odlučna i sigurna u sebe, da slijedi i ostvari svoje snove. Jer apsolutno sve je moguće, ako se dovoljno potrudimo i budemo uporni, educiramo se i razvijamo svoje vještine. Kad je najteže glava gore i u 6.brzinu, odustajanje nije odgovor. 

Podijeli