U Zagrebu održana promocija međimurskog turizma

U Zagrebu održana promocija međimurskog turizma

Podijeli

Hrvatska kuća – Materina priča iz Zagreba ovih je dana poprište najboljeg od međimurskog turizma, enogastronomske i kulturne ponude. Na tradicijskoj promociji i izložbi pod nazivom “Ljubav se ne trži niti ne kupuje” okupilo se više od 50 izlagača i predavača iz Međimurja

Tatjana Martinjaš iz agencije Etno art Travel rekla je da je svaki međimurski turistički smještajni kapacitet, kušaona, interpretacijski centar, kulturni, sportski, vjerski događaj, manifestacija, tematska staza ili biciklistička staza, po jedan biser ili nota u pjesmi „Ljubav se ne trži niti ne kupuje”.Uz podršku Međimurske županije i njene turističke zajednice, a povodom obilježavanja Europske godine kulturne baštine, u četiri dana, kroz niz predavanja i prezentacija predstavljaju se novi projekti, radionice i zanimljivi turistički proizvodi koje će Međimurje i Etno Art ponuditi tijekom ove i narednih godina. Župan Posavec rekao je da je svaka promocija kvalitete turizma na kontinentu važna, pogotovo kada imate proizvod ili uslugu kojom se možete prezentirati. Otkrio je i nekoliko jedinstvenih planova za 2018., kada će se na sjeveru zemlje u suradnji s LifeClass Termama Sveti Martin održati 5 europskih i svjetskih prvenstava u raznim sportovima, ali i kako će Međimurje uskoro biti kanabis centar. Nakon Zagreba, nastavak promocije kulturne baštine i turističke ponude Međimurja nastaviti će se u restoranu Međimurski dvori u Lopatincu. Izložba se otvara 17. veljače, a završava 25. ožujka.

Podijeli