Web dizajneri posjetili privatni glazbeni studio „Revolution Studio“ u Čakovcu

Web dizajneri posjetili privatni glazbeni studio „Revolution Studio“ u Čakovcu

Podijeli

G.Robert Guterman je vrsni D.J. s dugogodišnjim iskustvom u Hrvatskoj i van države te glazbeni producent iz Čakovca kroz čiji studio su prošla mnoga poznata imena domaće i strana glazbene scene

U svijetu medija i glazbe već trideset godina u produkciji vrhunskog zvuka, a osamnaest godina vodi „Revolution Studio“ koji izrađuje radijske i tv reklame, spotove te video snimanja reportaža za renomirane tvrtke i TV kuće. U studiju također postoji mogućnost snimanja Live ili studijskih snimanja na 96 kanala (real time) u realnom vremenu.
Također, uz vrhunsku produkciju zvuka, rade kompletne aranžmane za izvođače. Web dizajneri su bili upoznati s midi i audio sistemom vrhunske produkcije zvuka i sa programom „ProTools“, što je u svijetu najjači software i hardware alat koji na najbolji način uz znanje producenta omogućuje najbolje perfomanse zvuka i videa.
Obradom vokala prije rendanja (obrade), vokali prolaze kroz specijalne procesore zvuka te dobivaju prirodan i dominantan zvuk koji godi uhu, kako bi zvučali što bolje i ljepše, a s imenom svjetske produkcije. Nadalje, radi se na post-production-mastering-u vokala i glazbe, pa stoga pjesma ima dinamiku i pravilan glazbeni izriča.j
G. Guterman, koji je bio mentor mnogim mladim DJ-evima i radijskim voditeljima, otkriva da većina osoba zna pogriješiti u svom izvođenju, jer većinu materijala izrade u studiju, a kad treba odraditi u eteru ili live (uživo) nastanu glazbeni pomaci ili tj.(greške), koji nakon izvođenja rezultiraju negodovanjem slušatelja.

Što se pak tiče D.J.-eva danas su nova vremena…većina radi puštajući „MP-3“-ce! Da, nova su vremena… Stari D.J.-evi radili su s gramofonskim pločama kao i ja.
„Dan danas znam koja je pjesma ili izvođač na kojoj strani ploče te kako izgleda grafički prikaz ploče“

Vrhunski DJ.-evi miksaju glazbu uživo. Posebno od međimurskih D.J.-eva bih izdvojio D.J.Alena koji vrlo dobro poznaje odabir glazbe i ovo područje ljudi te odlično miksa različite stilove, bio kod nas ili van države Hrvatske, a glazbeni izričaj mix-a odlične glazbe doprinosi kvaliteti vrhunske zabave.

Najvažnija je volja; sa glazbom treba znati, ne svirati samo jedan stil glazbe. Odličan D.J. koji živi za glazbu treba poznavati sve stilove, krenuvši od Funky, Jazz-a, Soul-a, Rock-a, pa sve do Under Ground glazbe. Kad sam ja svirao/puštao glazbu u klubovima tad se znalo koja populacija očekuje određenu vrstu zabave, i dan danas traže ta vremena gdje glazba godi uhu.

S mojeg gledišta, najbolja glazba svirala se u 80-tima zbog ritma, dinamike, aranžmana i produkcije zvuka koji je bio prepoznatljiv i davao je cjelovitost zvuka i punoću skladbe, pa čak i dan danas.

Zaista sam fan Funky glazbe…pa odatle je sve krenulo u novu sferu dinamike, pa najčešće slušam takav stil u slobodno vrijeme. Pošto sam surađivao s mnogim našim izvođačima od Tony-ja Cetinskog, Borisa Babarovića, Žana Jakopača i mnogim drugim izvođačima, (neka se ne ljute!) koga nisam spomenuo, jer ih je puno.

Moram spomenuti da prvu pogrešku… kod mladih izvođača rade upravo roditelji koji svoju djecu guraju (žele da budu zvijezde), a neka djeca nemaju afiniteta za glazbu („ma da; tata i mama ili obrnuto to sigurno znaju“), a prvo djeci treba dati mogućnost većeg informiranja o glazbi: da li dijete uopće ima volje za to, kako treba pjevati, niz stvari na koje je bitno pripaziti te dijete ne staviti u nezgodni položaj.

Hmmm, moje mišljenje o današnjoj glazbi; ma glazba je otišla u krivom smjeru, što želim reći…slušali ste Splitski festival od 67-98 godine, to su pjesme koje još i danas pjevušite i pjevaju baš svi… Na Hrvatskoj sceni još uvijek prevladavaju tzv. cajke koje ja iskreno ne preferiram i nikad neću. Imamo toliko kvalitetne hrvatske glazbe koje bi trebalo izvoditi, a na žalost se premalo cijeni njihov opus i kvaliteta na Hrvatskoj glazbenoj sceni.
Glavni krivac za popularnost (cajki) ovakve glazbe su neke radio postaje i TV kuće koje promoviraju takav stil. Mi autori koji smo članovi Hrvatskog društva skladatelja pišemo kvalitetnu glazbu, vjerujte mi. Previše se zanemaruje kvalitetna hrvatska glazba, a najviše gleda profitabilnost, zar mislite da će to biti budućnost hrvatske glazbene scene?
Na svu sreću, eto i novih snaga hrvatske glazbene scene kao što su: Saša Lozar, Zas Zas, Mia Dimšić, Vatra, Song Killers, Detour…ma ima ih…divni su! Imamo divnih klapa i novih pop izvođača, a moram i spomenuti naše predivne međimurske izvođače i izvođačice (koji i dan danas rade, pjevaju i sviraju po svijetu) koji u novom međimurskom štihu dominiraju hrvatskom scenom i festivalima kao što je MEF-Ljubo Kuntarić, pa i u svijetu ako niste znali!

Želio bih zahvaliti vama Ivana na intervju-u, vašem profesoru Krunoslavu koji vas je uputio u audio i video produkciju te svim učenicima koji su bili prisutni u studiju. Drago mi je da profesori znaju i daju mogućnost svojim učenicima smjer i mogućnost učenja što bi mladi htjeli.

Uhhh, da je meni nekad neko to pokazao, omogućio, ne znam gdje bi mi bio kraj!
Jedna moja anegdota:“ Glazba je divna stvar!, Ko’ i matematika! Samo je treba znati izračunati i dati joj ritam!“ Robert Guterman.

Podijeli