Ugostitelji traže pomoć, Medak: Pod ovim mjerama nije moguće poslovati u plusu

Ugostitelji traže pomoć, Medak: Pod ovim mjerama nije moguće poslovati u plusu

Podijeli

Zbog novih odluka koje je Nacionalni stožer civilne zaštite uveo, a koje su na snazi od početka ovog tjedna, reagirala je Nacionalna udruga ugostitelja. Predsjednik udruge Marin Medak poručio je danas da uz ovakve mjere ugostitelji ne mogu opstati, te je pozvao na nove razgovore s Vladom.
Marin Medak iz Nacionalne udruge ugostitelja ističe da ugostitelji nisu i ne žele biti protiv stožera. Razumiju da su dio struke koja brine za zdravlje svih građana i zaposlenika u Hrvatskoj. Rekao je da pod ovim mjerama nije moguće poslovati u plusu.

“Jer ako mi ne budemo mogli funkcionirati ekonomski, mi ćemo dignuti cijene i radit ćemo s minimalnim brojem ljudi, doći će do velikog broja otkaza i u tom času mi nemamo izbora nego funkcionirati na taj način. To je jedini put i zato kažem, tu država kao regulator mora nas obeštetiti da bi mi mogli zadržati što više gostiju kod nas u kontroliranim uvjetima.”

Medak je demantirao navode o tome da velik broj zaraženih virus pokupio upravo u kafićima i restoranima.

“Nemamo izbora nego prihvatiti mjere kakve jesu i misliti na zdravlje naših gostiju ono što je profesorica Markotić jučer rekla da je da će se ljudi zaraditi u kafićima i restoranima to nije istina. Jer kad smo ih pitali gore na Stožeru – koliko zaraženih ima u protočnim objektima, jer restorani i kafići su protočni objekti, oni su rekli da službeno nema nitko, dvoje ih eventualno spominje restorane.”

Medak kaže da je nelogično da pravni subjekti snose kaznu ako gosti ne nose masku. Dodaje da to otvara mogućnost da se konkurente uništava odlaskom u njihove objekte bez maski. Kad bi u svim objektima u Hrvatskoj naplatili po jednu najvišu kaznu to bi u državni proračun donijelo 2,2 milijarde kuna.

“Mi ne možemo snositi odgovornost za nekoga što on ne nosi masku. Mi nismo u tom dijelu niti educirani, niti sposobni, niti je itko od zaposlenih naših radnika došao da radi po tim uvjetima da on nekoga kažnjava. On je došao prodati iskustvo, prodati emociju. Znači mi prodajemo jedno iskustvo koje gost odnosi doma, mi ne prodajemo samo hranu, mi nismo hranilišta mi smo centar socijalne interakcije koje funkcionira na način da prodajemo uspomene.”

Srećko Koljić iz Nezavisne udruge ugostitelja Bjelovarsko-bilogorske županije pohvalio je Grad Bjelovar jer je izašao u susret ugostiteljima.

“Napravili paket mjera za ugostiteljstvo kojima su ukinuli prirez i dali nam poticaje za kupnju novih grijalica i oslobodili nas plaćanja terase. Ovim putem htio bi napomenuti da je to jedna odlična mjera te pozvao i druge gradonačelnike i načelnike da prate stopu Bjelovara.”

Podijeli