Reuters tvrdi: ‘Johnson & Johnson desetljećima znao za azbest u dječjem puderu’

Reuters tvrdi: ‘Johnson & Johnson desetljećima znao za azbest u dječjem puderu’

Podijeli

Pale dionice tvrtke!

Izvješće je objavljeno pošto se tvrtka suočila s tisućama tužbi u kojima se tvrdi da njihov puder izaziva rak

Reuters na temelju uvida u dokumente, među kojima su i brojna svjedočenja sa suđenja na temelju tužbi podignutih protiv te tvrtke, zaključuje kako su između 1971. i 2000., a možda i dulje, puderi te kompanije bilježili pozitivne rezultate na testiranjima na male količine azbesta.

Izvršni direktori J&J, menadžeri, znanstvenici, liječnici i pravnici bavili su se tim problemom, ali o njemu nisu izvijestili ni regulatore ni javnost.

Izvješće je objavljeno pošto se tvrtka suočila s tisućama tužbi u kojima se tvrdi da njihov puder izaziva rak.

Odvjetnici J&J kažu: “Reutersov članak je jednostran , lažan i huškački. Jednostavno rečeno, Reutersova priča je apsurdna teorija zavjere”, dodaje se.

Odvjetnik Peter Bicks poručio je Reutersu u mailu: “Znanstveni je konsenzus da prah korišten u puderu za tijelo ne izaziva rak, neovisno o tome to što je u puderu. To je točno čak i ako je, a nije,  kozmetika Johnson & Johnson ikad sadržavala sitnu, neprimjetnu količinu azbesta”.

Bicks je rekao da testovi koje navodi Reuters pokazuju netipične rezultate.

Sudski slučajevi protiv Johnson&Johnson imaju različite rezultate.

U srpnju, tvrtka J&J morala je platiti 4,7 milijardi dolara odštete za 22 žene koje su tvrdile da su njihovi proizvodi na bazi pudera uzrokovali razvoj raka jajnika.

Presuda označava najveću naknadu koju je tvrtka morala isplatiti na temelju optužbi. Tvrtka se žalila na odluke.

Odmah nakon objave Reutersovog članka, dionice Johnson & Johnsona pale su deset posto.

vijesti.rtl.hr

Podijeli