Najbolji načini za aktiviranje svog metabolizma ujutro

Najbolji načini za aktiviranje svog metabolizma ujutro

Podijeli

Ovih pet savjeta pomoći će vam da lakše započnete dan.

Trčite

Ne zahtjeva se preveliki napor, niti višesatno vježbanje. Dovoljno je da počnete trčati u okruženju, ili vježbati na opremi koju imate kod kuće. Ova navika u jutarnjim satima pomaže da ubrate metabolizam.

Intenzivirajte trening

Neke studije su pokazale da je dovoljno vježbati samo dvije i po minute, ali sa visokim intenzitetom i sagorijeti više od 200 kalorija.

Vježbe za mišiće

Najbolji način da se potrošte kalorije tokom cijelog dana je da se ubrza metabolizam u ranim jutarnjim satima radeći neke vježbe za mišiće. To možete ostvariti sa malim težinama, podižući ih dok gledate jutarnji program, te uključiti nekoliko sklekova, čučnjeva… i spremni se za uspješan dan.

Doručkujte

Ne odlažite doručak! Doručak je najvažniji obrok za vaš metabolizam, i to je razlog zašto nikada ne treba ga preskočiti. Prva stvar koju treba učiniti ujutro je da jedete, a zatim vaše tijelo će biti spremno da sagorijeva kalorije.

Ne zaboravite grickalice

Ako ne vjerujete da možete jesti i izgubiti težinu – niste upravu. Trebalo bi samo obratiti pažnju na ono šta jede. Grickalice trebaju biti bogate antioksidansima i proteinima, da bi metabolizam funkcionirao, piše Lijek iz prirode.

Podijeli