INA se oglasila nakon incidenta s gorivom

INA se oglasila nakon incidenta s gorivom

Podijeli

Nakon što se na benzinskoj postaji Smokovik u Splitu u spremnicima za dizel gorivo našao benzin, oglasila se INA. Pozivaju kupce koji su na toj postaji kupili gorivo jučer nakon 9 sati ujutro da se jave. Svi koji se jave s računom, izvodom kartice ili čiji se identitet može utvrditi snimkama videonadzora bit će obeštećeni, poručuju iz INA-e.

Priopćenje INA-e prenosimo u cijelosti:

U nedjelju, 31. ožujka, u jutarnjim je satima zbog ljudskog faktora došlo do nenamjerne pogreške pri kojoj je u komoru cisterne za Eurodizel Class Plus gorivo utočeno benzinsko gorivo, a koje je posljedično utočeno i u spremnik za navedeno dizelsko gorivo na maloprodajnom mjestu Smokovik u Splitu. Prodaja navedenog goriva obustavljena je u ponedjeljak 1. travnja oko 9 sati ujutro, to jest, odmah nakon prve dojave kupca o problemu s gorivom. U navedenom periodu izdano je stotinjak računa. Ovim putem ispričavamo se svim kupcima koji su zbog ovog propusta imali neugodnosti. Molimo sve kupce koji su kupili gorivo u navedenom periodu da se jave na Inin besplatni telefon na broj 0800 11 12 ili na ina-besplatni.telefon@ina.hr. Svi kupci koji se jave s računom, izvodom kartice ili čiji se identitet može utvrditi putem snimki videonadzora bit će obeštećeni. Trenutno se na maloprodajnom mjestu Smokovik prodaja odvija regularno te su sva goriva u ponudi ispravna. Zbog navedene nenamjerne pogreške, INA svojim kupcima na maloprodajnom mjestu Smokovik do nedjelje 7. travnja nudi premium goriva po cijeni regularnih.

Podijeli