HDZ na izbornu promidžbu potrošio 15.877.845,45 kuna

HDZ na izbornu promidžbu potrošio 15.877.845,45 kuna

Podijeli

Sukladno Zakonu o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma, Hrvatska demokratska zajednica dostavila je u zakonskom roku Državom izbornom povjerenstvu financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe na izborima za zastupnike u Hrvatski sabor 2020. godine sa sastavnim dijelovima, stoji u HDZ-ovu priopćenju koje prenosimo u cijelosti. Primici izborne promidžbe iznosili su 15.885.411,90 kn, dok su troškovi izborne promidžbe iznosili 15.877.845,45 kn. Hrvatska demokratska zajednica je iz vlastitih sredstava doznačila iznos od 11.576.021,75 kn, a Hrvatska socijalno – liberalna stranka 201.921,85 kn. Razlika primitaka odnosila se na donacije u iznosu od 4.107.468,30 kn, od čega se 1.113.900,00 kn odnosi na donacije od pravnih osoba, a 2.993.568,30 kn na donacije od fizičkih osoba. Također, valja napomenuti kako je Hrvatska demokratska zajednica u Državni proračun ukupno uplatila 75.700,00 kn neželjenih i nedopuštenih donacija, a najveći iznos odnosio se na pravne subjekte koji su koristili potpore države za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom (Covid-19). Najznačajniji troškovi odnosili su se na oglašavanje na televiziji u iznosu od 3.807.140,74 kn, grafičke i tiskarske usluge u iznosu od 2.345.904,77 kn, oglašavanja na elektroničkim portalima u iznosu od 2.217.991,25 kn, oglašavanje na billboardima, city lightovima i dr. u iznosu od 1.716.889,63 kn, oglašavanje putem društvenih mreža u iznosu od 1.691.057,83 kn, oglašavanje na radiju u iznosu od 1.150.329,88 kn, izrade filma i fotografija u iznosu od 759.292,86 kn i oglašavanje u tiskanim medijima u visini od 707.577,04 kuna. Cjeloviti financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe bit će objavljen na službenim stranicama Državnog izbornog povjerenstva.

Podijeli